torsdag 15 juli 2010

Jag är en ängel.

Vår HemsidaFR Stockholms Blogg Grupp på Facebook Grupp på Resurs
Det känns så naturligt när jag tänker på mig själv som en ängel :) Jag är snäll, läraktig, (formbar) rolig, ärlig och pyttelite elak. Men jag vet om en människa som är helt de motsatta... en riktigt jävla idiot.
Han saknar helt verklighets förankring och styr i sin egen lilla värld med en på och avstäningsknapp. Han leker gud och visar ingen respekt för att andra människor inte tycker som honom. Jag sa iaf. till honom personligen att jag har inget förtroende för honom men för den delen kan jag respektera hans åsikter upps så vart jag bannlyst igen. Att bannlysa folk kan reta gallfeber på mig. Ta debatten låt oss lära av varann, det finns alltid två sidor av saker och ting. Men förnedra dig inte själv med att skylla på andra när det är du som inte klarar av en diskussion. Du är svag, feg och härskare i ditt egna lilla pytteland. Jag har säkert gjort, sakt och tyckt saker som inte är helt rumsrena. Men konfrontera mig med fakta och inte skvaller så lovar jag att förklara det jag kan förklara, resten ber jag om ursäkt för om jag finner att en ursäkt är på sin plats.
Nu kommer ju inte du att läsa detta och om du skulle göra det, så allt du säger kommer intelligenta inte tro på, för att komma som nummer två och snacka skit ses bara som hämndlystet.
Nä släpp det där, vet jag att ett gäng arbetsamma, reko, icke konflikträdda männniskor säger och jag tänker lyda deras råd.
Så sov så gott en stund för snart är det dax att gå upp.

2 kommentarer:

  1. Hej Ann! Välkommen till bloggosfären, jättebra att du skriver! Är det OK för digf om jag länkar till dig på min blogg?

    Mvh Mannan

    SvaraRadera
  2. Du skriver jättefint ju så tvivla inte om det. Våga vara den du är och stå för det du tycker - bloggandet är ett underbart sätt att få säga det man tycker och tänker! Tack för att du har mig med på din blogglista!!!

    SvaraRadera