tisdag 13 juli 2010

Idag var det en vän (för vi har inte blivit osams än) som frågade- när ska du börja blogga? Utan att riktigt tänka efter så svarade jag- att jag kan ju inte ens stava.
Men efter att ha tänkt efter en stund och konstaterat att det kan ju inte han heller, så varför inte. Sen kom nästa tanke upp, vem vill läsa det jag skriver? Min mamma kanske och min moster kan nog vara tillräckligt nyfiken.
Min bloggrubrik: Jag måste väl inte ljuga? Tog jag för att jag orkar inte ljuga om saker och ting för att det ska passa in i alla andras världar. Jag är den jag är och antingen gillar du läget eller slutar läsa. Jag tänker inte ljuga för att skydda någon/några andra heller utan om det kommer upp en sån valmöjlighet kommer jag endast vara tyst.
När jag tänker efter så gör ju detta ställningstagande mig till en jävligt bra vän eftersom jag vet mycket men säger aldrig något. Rättvisa är viktigt för mig, kanske för att jag alltid fått kämpa för allt omkring mig. Nu tänker säkert några, men vi som hjälpt dig så mycket. Japp det har ni men till priset av att jag aldrig känt att jag duger något till.
Fast för ett par dagar sedan fick jag en riktigt go kärleksförklaring, jag har ingen egen dator utan lånar min dotters och när jag skulle logga in så hade hon satt lösenord på den och jag prövade med ett ord, fel va fan tänkte jag men då kom en motfråga upp på skärmen "den jag älskar mest" aha tänkte jag och skrev namnet på en pojke fel igen fan,fan,fan vad är det här jag vart tokig och med höga c frågade vad det var för lösenord. Svaret jag fick var ann, mitt lösen ord är ann för du är den jag älskar mest. Vilket mors hjärta smälter inte då?
Hahaha jag måste också få berätta igår vart jag (tror det var igår eller kanske förgår)bannlyst från ett forum, för att jag ville veta hur en förening var uppbyggd och hur de sköte medlemsinfo. I mina tankar luktar sån ruttet. Vad tycker du om att ett forum är slutet och inga medlemmar får ha insyn i verksamheten? Man ska bara tacka och skicka kramar till admin när svaren på ens frågor kommer in. Ingen verkar tänka på att det är ju medlemmarna som är forumet.
Nog om det, för nu iaf.

1 kommentar:

  1. Heja och välkommen bland oss bloggare! Jag har nyss börjat jag också så vi får hjälpas åt! På återhörande - jag är också intresserad av att läsa vad du skriver så skriv på!
    Marie

    SvaraRadera